diumenge, 2 de maig del 2010

Som 6è!



5 comentaris:

  1. Em va agradar molt fer 6a va estar molt divertit. I aixó que a quedat molt bé.

    ResponElimina
  2. Hola,a mi em va agradar molt, perque a l'hora de fer 6a estavem tots colocats però ens va donar un atac de riure.¡Va ser genial!

    ResponElimina
  3. Bona nit xD, em va agrdar molt cuan vam començar a fer la preparació de la foto va ser divertit que el brian no parava de moure els peus y ens vam riure tots pero el Miguel Angel va treure la foto molt rapid :P

    Adeuu amics y profees




    By Héctor

    ResponElimina
  4. Irene Oliva Fernàndez2 de juny del 2010, a les 13:53

    Hola m'agradat molt la foto de 6a ha sortit moltbe!!!
    M'agradaria repitir una cosa aixi...
    Adeu!!

    Irene

    ResponElimina
  5. Que em va agradar molt fer la foto i que va quedra molt bé!

    ResponElimina