diumenge, 31 de gener del 2010

NATACIÓ, 1a PART

LA POSSIBILITAT D'APROFITAR LES INSTAL.LACIONS AQUÀTIQUES DEL POLIESPORTIU PAU GASOL, ERA UNA IDEA QUE PORTAVA MOLT DE TEMPS VOLENT SER REALITAT.

EL CURS PASSAT ES VA INTENTAR, PERÒ MALAURADAMENT NO VA SER POSSIBLE. LLAVORS ES VA DECIDIR APOSTAR BEN FORT PER LA NATACIÓ PER A L'ACTUAL CURS 2009/2010.

DES DE QUE VA SORGIR LA IDEA LA IMPLICACIÓ DE L'EQUIP DOCENT DE L'ESCOLA HA ESTAT MOLT GRAN. COM A FRUIT D'AQUESTA IMPLICACIÓ VAM ARRIBAR A L'ACORD DE REALITZAR UNA SESSIÓ DE NATACIÓ A LA SETMANA A TOTA LA PRIMÀRIA DURANT EL 2N TRIMESTRE.

EL 2N TRIMESTRE VA ARRIBAR I ARA JA FA GAIREBÉ UN MES QUE FEM NATACIÓ, I NOMÉS TENIM PARAULES DE SATISFACCIÓ I AGRAÏMENT.

US DEIXEM AQUEST VÍDEO PER A QUE VOSALTRES, DES DE CASA I QUAN VULGUEU, POGUEU COMPARTIR AMB NOSALTRES AQUESTA EXPERIÈNCIA.





MOLTÍSSIMES GRÀCIES PROFESSORAT, ALUMNAT I FAMÍLIES, PER HAVER-HO FET POSSIBLE.

M.ANGEL

11 comentaris:

  1. m'agradat molt la idea de la piscina però lo de fer fotografies no tant

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el bloc, i els videos han estat molt divertits.

    ResponElimina
  3. No et preocupis Alba que només és la 1a part. Segur que fem moltes més fotos i és molt possible que surtis a la 2a part, o a la 3a!
    Gràcies per escriure!

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt tots els videos que ha fet el Miguel Angel, el que més mha agradat a sigut el d'atletisme.
    També m'ha agradat molt la idea de fer natació al pau gasol.

    Alba Amaya Ruiz.

    ResponElimina
  5. La piscina es divertida.

    ResponElimina
  6. El millor de l'escola es la natació!

    ResponElimina
  7. M'agrada la piscina i el beisbol

    ResponElimina
  8. M'agrada Educació Física

    ResponElimina
  9. Bona tarda a tothom!!! encara que no estigui aquests dies amb vosaltres us he vist al video de natació (que aquesta vegada si que vaig fer jo moltes fotos) ha sortit molt bé i m'agrada veure que tothom estigui tant content/a de gaudir de la piscina. Que vagi molt bé i fins aviat. Una abraçada

    ResponElimina
  10. M'agrada molt la natació i tambè el bloc, la meva mare m'ha inscrit a la cursa del diumenge 28 de Febrer ens veurem allà.

    ResponElimina