divendres, 22 de gener del 2010

NORMATIVA D'ÚS DEL BLOC


Últimament estem tenint una mica de desordre tant als
comentaris que deixeu com al xat.Per tal d'organitzar el gran nombre i tipus de comentaris que deixeu creiem necessari el compliment de les següents normes:

1-. Tots els comentaris i missatges de xat, hauran d'anar identificats amb nom i cognoms i amb majúscula la primera lletra. exemple (Marta Rius) i hauran de ser escrits amb la màxima correcció ortogràfica possible. els missatges amb moltes faltes seran eliminats.

2-. ÓN PUC ESCRIURE?

Sóc una alumna: Puc escriure comentaris sobre vídeos del meu curs i també al xat
Sóc una mare/pare: Puc escriure missatges al xat.
Sóc part del professorat del Ciurana: Puc escriure comentaris sobre vídeos i missatges de xat.


3-. VULL ESCRIURE ALGUNA COSA AL BLOC I NO SÉ COM FER-HO.

A) Vull comentar sobre un vídeo: -> Clico a sobre a comentaris. Escric el meu comentari, vaig a on posa nom/url i escric el meu nom: exemple(Carla Mas), repasso l'ortografia i clico a publicar comentari.


B) Vull escriure alguna cosa que no està relacionada amb cap vídeo: exemple "m'agrada molt el ciurana" -> vaig al xat, escric el meu nom: exemple(Martina Vila), escric el meu comentari, repasso l'ortografia i clico a on posa go.


*Tot comentari o missatge de xat que no compleixi aquestes normes serà esborrat i s'haurà de tornar a escriure: al lloc o correspongui o repetir-lo sense faltes.

2 comentaris:

  1. M'agradat molt la idea de tenir un blog de educació fisica

    ResponElimina
  2. Kilian Granado Torrico28 de gener del 2010, a les 20:37

    M'agrada molt tot el que fem a educació fisica sobretot piscina esproo que mai s'acabi.

    ResponElimina